couse i'm no superman!

hajdiho cowbooys!
nu är jag tillbaka från framtiden,
eller stan, vilket du vill.
firade mormor med tårta och kalas.
det klassiska hände, mamma tappa tårtan
på golvet med ett splash! men det gjorde
inte värst mycket. mormor blev galen av
alla presenter och fick för sig att hon skulle
spruta sin nya parfym i håret. toka!
ska straxt käka lite och sedan blir det att mysa
lite framför tv:n.gosgosgos.

imorn ska jag till salongen och joooobbaaa lite.
sen hoppas jag att fröken dolm samt bells vill
fika lite med mig eller någe annat bus! dom kommer
hem från the big city idag/kväll. dom har varit där
och adopterat barn och arbetat idiellt för greenpeace.
inte riktigt. men nästan skulle man kunna tro?!!

nu är maten klar, de blev lite tidsfördriv detta innan
jag hade viktigare saker för mig!

så later dudes!!

pusss m.

Kommentarer
Postat av: Anonym

heeey, jag tog med en arabunge till dig! då blir du glad va? han har mcdonaldsögonbryn och är en riktigt cutie. you like haaa?

2009-04-07 @ 20:17:41
URL: http://sussiesue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback