good morning, i'm late!

hello god morgon!
jag sitter här fastän jag är liiite sen!
eller ja, jag har inte hunnit äta frukost än
och ska gå till bussen om ca 15 min. men
de gör inte så mycket för jag gillar inte frukost
så värst mycket iallafall. sjukt tråkigt att äta
ensam dessutom!!

igår åkte markus hemhem igen, hemhem är
alltså karlstad. för där är de extra mycket hem.
men bara hem är i norrköping. för här bor han
med nu. officiellt så bor iallafall hans kläder här.
men om 9 dagar ses vi igen. bara att räkna ner!

what else? anna & jag hade planerat att åka till
trysil en sista gång för denna säsongen, men de
gick inte riktigt enligt planen då jag hade lite för
mycket att göra. dessutom måste anna faktiskt
jobba också.

neej, de fick bli det för nu.
skriver ikväll!

puss m.

Kommentarer
Postat av: Markus

snart bara 8 dagar ;) har mina nyinflyttade kläder det bra älskling? jag kommer snaaart tillbaka! älskar dig och längtar efter dig<3

2009-04-17 @ 10:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback