hi it's me again.

åkej, nu har jag haft ett sånt där låångt
blogg avbrott igen. jag skyller på att jag
har varit så busy woman att jag helt enkelt
inte hunnit! Sedan så har jag även spenderat
många timmar hos fröken dolm och då har
jag haft annat för mig än att blogga. men
any hoe, nu ska jag skriva en rad eller två.

idag har jag varit ute och slitit i trädgården
med mamma. jag tycker att det är ganska äckligt
faktiskt. till exempel grävde jag fram värdens längsta
och slemmigaste (vill skriva slämmigaste men det ser
så östgötskt ut) masken ever! så låg den där och
slingrade sig och tänkte säkert; Va fan hände?
sen så när jag skulle kratta bland alla våra gamla
ormbunkar så kom världens största spindel fram
hoppandes! jag har ingen för kärlek till spindlar så
jag tog spaden och smällde till. vipps så fanns det en
spindel mindre i min trädgård. cred till mig.

pappa har även lagat peggis nu, fixat avgasrör och bytt
tennstiftet. så nu ska lilla bilen inte krångla nått mer.

utöver detta så rensade mamma & jag nyss bland mina
kläder som jag hade när jag var liiten. storlekarna ligger
runt 116-128 vilket innebär att jag var typ 14 när jag
hade dom. nej vars, skämt o sido, riktigt så liten var jag
ju inte. hursom, hitta min gamla gymnastik outfit!!!! hahaha,
helt rosa och glad. tänk om jag skulle ha sådana trikåer på
mig nu, skulle säkert gå hem om typ elin kling satte på sig det.

njaee, nu blev de lite mycket prat om inget alls.
jag får helt enkelt ta att skriva mer senare idag
när jag har blivit lite vettig igen.

puss m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback