imagine all the people.

sitter och lyssnar på jack johnson, tittar på
scrubs och känner lukten av låtsas sol.
fin osdagskväll.

imorgon blir det salogen igen, sen stan
en sväng med mammsi & avslutar torsdagen
med kalas. utgång på det. kan ju inte bli
annat än bra, eller hur?

jag gillar saker nu. jag gillar dig & dig & dig.
jag gillar mycket. måste bli lite positiv. allt
blir mycket lättare då. så varför inte. jag har
läst att man anstränger mindre muskler i
ansiktet om man är glad än om man är sur-
jag kommer alltså få mer rynkor om jag surar.
det vill jag ju inte. använder ju inte antirynkel Q10
nu för ingenting liksom. förebyggande syfte.

var det någon som förstog det där? njaa, inte jag
heller direkt.

men men, dags att hoppa i sovkläder och mysa med
anna & bells.
längat efter lillaa markus parkus, men snart får jag
kosa med honom med.

LOVE M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback