it's all about the books.

idag har jag läst. sen har jag sovit.
sen har jag läst lite till. men mest
har jag nog sovit. så fort jag blundade
lite så hade jag vips sovit i typ 40 min.

min dag blev inte riktigt som planerat.
gick upp tidigt och började plugga (läsa)
sen så somnade jag. vaknade av att jannas
smsa och skrev att dagens dejt blev inställd.
lika bra det för jag var något ur form kan man
säga. visste knappt vart jag var. sen somna
jag igen.

nu har jag iallafall gått upp och badat. ikväll
ska jag hem till fröken H, eller anna dolm
som hon är mest känd som. witch (blev det
där häxa eller?) ever you like liksom.

och imorgon ska pappa & jag till polisen.
jag har äntligen bestämmt mig för att lämna
över mig själv och sluta leva i flykt. nae inte
riktigt så va. ska faktiskt bara fixa mig ett
nytt pass!

skriver senare, tror jag.

kiss m.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej! Jaa kan förstå det. Vet du vad du vill göra? Med mig är det bara bra. Jag är i USA som au pair och har varit det i snart åtta månader och trivs verkligen jättebra. Jag bor två och en halv timme från NYC och tar hand om fyra små barn! :) Ha det bra! Kram

2009-04-19 @ 22:29:48
URL: http://mathildaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback