linköping i all ära!

men norrköping är faan så mycket bättre!
irra runt i timtal utan att hitta så mycket som
en knapp ens en gång! nåväl, de fanns ju en
del finheter som jag skulle vilja plocka med
mig hem, men inget utav dessa var vad vi var
på jakt efter. så efter att ha letat förgäves så
började hungern tränga sig in och jag fruktade
ett tag där för mitt liv då de fanns nada ställen
som kunde göra en god fräcka frökens macka
för under 100. efter mycket letande och trängade
fick de bli 3 pannkakor med grädde. inte heller
helt fel. sen köpte vi lite godis och styrde färden
mot norrköping. så åkte vi till kära MAXI. inne
på gina kunde jag shoppa loss. ett par byxor,
en tröjja, en jeansväst, ett skärp och FAKTISKT
så köpte jag även min student klänning där. jag vet.
its a shame. men faktum är att jag verkligen inte
kommer hitta någon som ingen annan också
kommer ha. så jag köpte en enkel vit basic
klänning som jag sedan ska fixa och trixa med lite
själv istället. hoppas det blir bra. det får jag hoppas.
dock ett litet tack till daniel som hade tänkt att ställa
upp att sy min. tackelitack.
nu kallar maten!
later!

puss m.

Kommentarer
Postat av: Markus

jag tror den komemr bli super fin älskling! <3

2009-04-18 @ 22:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback