low life?

jag pluggar en fredag kväll, low life?
egentligen är de precis tvärtom faktiskt.
har sjukt mcyket på gång hela tiden nu
så när jag har lite ledig sådär nu på kvällen
så är det väl lika bra att få undan lite läxor?

idag så fyller lillebror 22 år. Gammal va?
så på söndag ska vi fira honom lite sen på
kvällen åker jag till markus & karlstad.
myspys. stannar där till måndag.

imorn så ska jag  köööra. sen ska jag
nog plugga lite mer om jag hinner.
kanske stan en sväng med.
och baka bullar med mamma.
upptagna mig.

hela veckan är också helt planerad.
orkar inte gå in på allt i detalj men
på torsdag så åker iallafall jag & anna
& markus till karlstad för att kalasa lite.
kommer bli sjukt kul. festa med dom
bästa som man brukar säga.
 
nu ska jag mysa i soffan, skriver senare!!

kiss m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback